Serial blir TV-serie

JA! DET ÄR SANT! SERIAL SKA BLI TV-SERIE! WHAT! JA! THERE! I SAID IT!

http://ng.se/artiklar/serial-blir-tv-serie

Detta är en relativt gammal nyhet (ca tre veckor gammal) men eftersom jag tydligen ligger lite efter i tiden så kan ni väl bara låtsas som att det är okej? Tack!

Anywho. TV-serien kommer att handla om processen bakom podden om jag fattat det rätt. Jag TROR ändå på idén och hoppas att dom kommer att genomföra den rättvist.

Dessutom kommer ADAM BRODY aka SETH COHEN vara med i serien! Min tonårs drömprins. Detta gör mig ju lite extra lycklig, med andra ord.

untitled2

20151030

Kommentera

