Sommarens bästa

Många har försökt men ingen har lyckats. Varenda sommar är det EN ENDA podd som conquer them all. En podd som VARENDA sommar störtar upp på topplistorna och stabilt lägger sig på första plats.

Ja, jag pratar självklart om Sommar i P1.

Eftersom det går att lyssna på Sommar i P1 när som helst (du-uh) så har jag mitt i vintermörkret passat på att ta fram mina personliga topp3 favoriter från årets sommarprogram.

Och dom är…

1. Zara Larsson
Feminism. Tack, Zara för att du finns.

3531039_2048_1152.jpg

2. Seinabo Sey
Vilket VIKTIGT snack hon hade. Om kroppen. Om musiken. Med hennes oerhört vackra röst.

3527920_2048_1152.jpg

3. Clara Henry
Om att vara introvert och att flytta till en helt ny stad. Och herre, herre gud vad jag kunde relatera till 99,7 % av allt hon sa.

3531117_2048_1152.jpg

 

Kommentera

