God jul

God jul, allihopa. Tack så hemskt mycket för att ni läser den här bloggen. Jag har aldrig tidigare haft en blogg som blivit så läst som den här och det gör mig pirrig och glad.

Idag är det julafton men snart kommer mellandagarna och då kommer ni att ha det desto tråkigare. Min julklapp till er blir därmed att ge tips på poddar som ni kan lyssna på i mellandagarna.

Det här blir lite knasiga rekommendationer eftersom jag kommer att tipsa om poddar som jag faktiskt inte hört själv ens. Jag kommer att tipsa er om de poddar jag själv ska lyssna på.

  1. P3 Dokumentär – Patrik Sjöberg och sexövergreppen.
    3611841_2048_1152.jpg
  2. P3 Dokumentär – Självmordet på Flashback.
    3601637_4000_2250.png
  3. Creepypodden med Jack Werner – avsnitt 11.
    3622787_353_199.jpg

Ja, detta blev ju väldigt partiskt mot Sveriges Radio. Men sanningen är att det är dessa avsnitt jag har sparade i min poddlista. Och att frid, fröjd och jul kanske kan väga upp det läskiga och ledsna som dessa avsnitt kräver av ens känslor. Så tänker jag, i alla fall!

Vill ni ha mer feelgood och musik och härligheter så kan jag självklart passa på att rekommendera den podcast som jag producerar. Gradvall!
3591601_2048_1152.jpg

God jul och gott nytt år. Vi ses på andra sidan!

Yours truly,

Lovisa

Kommentera

