#veckanspodd pt 1

Nu har jag kört igång #veckanspodd igen. Hurra, vad skojigt det är! Det är via twitter som jag ber folk att nominera vilken podd eller vilket poddavsnitt som varit bäst denna vecka.

Jag nominerade Wahlgren & Wistam.

Annars fick jag en nominering för Welcome to Night Vale med motivationen:
”Fullständigt unik podcast, du har inte hört något liknande.”

Två personer nominerade Historiepodden.

Inte hört någon av dessa två, så det måste jag göra ASAP! Tur att det är semester snart.

veckans.png

Kommentera

