Skitnördigt

En bra podd som hamnat lite i skymundan är Skitnördigt med Johanna & Jonas. Dom pratar om TV-serier på ett sätt som jag verkligen gillar. När jag läser t.ex Nöjesguiden så tycker jag aldrig att jag riktigt håller med om deras betyg etc, men Skitnördigt har EXAKT samma tycke som jag plus att programledarna är ashärliga, vilket gör att jag lyssnar på den varenda vecka.

Dock ser jag inte på Game of Thrones ännu. Den ligger på min ”att se”-lista, men jag är inte riktigt där än. Skitnördigt drar upp GoT varje vecka, men lägger det snacket längst bak i avsnittet, vilket är fantastiskt för då kan man helt enkelt lyssna fram tills att det GoT-snacket startar och då helt enkelt hoppa över sista biten.

3c6954d7df9b17468681639dff974c40.jpg

Kommentera

