22 Kvadrat

En ny favvopodd för mig har blivit ”22 Kvadrat” som egentligen ursprungligen sänds i FM, men blir sedan podd. Jag må eventuellt vara lite partisk, men eftersom jag har många kompisar som gör podd så är det svårt att skriva om poddar alls om jag måste hålla mig till poddar där jag inte känner programledarna.

Nå!

22 Kvadrat är ett slags sketchprogram som handlar om tre ungdomar i en liten lägenhet. Den är FRUKTANSVÄRT rolig alltså. Jag skrattar högt flera gånger när jag lyssnar!

Det är William Spetz, Linda Ulfhielm och Hampus Nessvold (kompis) som gör podden. Lyssnar gör ni t.ex här: http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=4912

3613696_5000_3333.jpg

Kommentera

