Poddar jag lyssnar på varje vecka

Jag lyssnar på väldigt mycket podd eftersom det ingår i jobbet. Men det finns några som fastnat och som jag därför hör varenda vecka. Dessa tänkte jag lista nu. Så här kommer mängder med poddtips!

Tyvärr tänkte jag inte beskriva dom mer ingående, utan bara rada upp en lista på suveräna poddar. Men några av dessa har jag förklarat mer ingående i andra poddtips-inlägg och de övriga – ja, de kommer säkerligen att kunna läsas om framöver.

  • Kentpodden
  • Skitnördigt
  • Klipp till
  • Kalle och Camilla
  • Atladottir och Bjurwald
  • Josefinito Pod
  • TV med Luuk
  • Serial
  • Den fantastiska resan
  • Wahlgren & Wistam
  • Veckans Bläcka!
  • Alex & Sigges podcast

Yes, det är dom. Sen finns det mängder med poddar som jag lyssnar på utöver dessa. Det kommer jag till någon annan gång!

20140827_211957_4052_670290.jpg

Kommentera

