Sommarpaus!

För första gången på jag vet knappt hur länge så kommer min sommar att vara helt totalt och fullständigt befriad på någon sorts jobb. Den här bloggen är ju definitivt inget jobbprojekt utan snarare super-hobby-projekt och jag älskar att driva den. Men för att maximera känslan av att inte ha något måste under tre veckors tid så tänkte jag helt enkelt lägga bloggen på is from nu fram till augusti.

Vill ni ha poddtips och lyssningstips så rekommenderar jag att kolla in http://sverigesradio.se/poddradio där jag och mina kollegor lägger in lyssningstips heeela sommaren! HURRA!

Kram och ha en underbar sommar. Vi hörs i augusti!

Brasklapp: OM det nu skulle ske något akut eller superspännande inom poddvärlden som jag bara måste kommentera så finns en chans att något publiceras här.

10982365_10207040543521683_6976442582226626904_n.jpg

 

Kommentera

