Jobbyte

Nu var det länge sedan (på TOK för länge sedan) som jag skrev här. Sommarbreaket blev längre än väntat. Skönt för mig! Jobbigt för er!

Så nu kör vi igång igen, sakta men säkert.

Först och främst vill jag säga att jag har bytt jobb! Jag hade bara tre månader kvar på Sveriges Radios poddradioredaktion som podcastproducent (satt där på en programanställning med max fem års förlängning) när Bauer Media Group ringde mig och frågade om jag ville bli deras nya podcastchef.

Det ville jag förstås! Hurra, hurra, hurra!

Jag är nu två veckor in i jobbet och det känns redan superbra.

Mer läsning kring detta finner ni här:
http://www.resume.se/nyheter/artiklar/2016/10/11/bauer-medias-podd-boom–har-ar-vapnet/

resume.png

Kommentera

