Avslutade poddar

Det värsta som finns i en poddlyssnares liv är ju när poddar avslutas. Det är verkligen SÅ himla tråkigt när det sker. Jag har kvar alla poddar som avslutats på ”mina prenumerationer” ändå för att jag fortfarande har något dumt hopp om att dom ska slänga ihop en inspelning till ett avsnitt igen någon gång i framtiden. Man vet aldrig, eller hur?!

Nå. Mina favvopoddar som har avslutats som jag absolut tycker att man borde lyssna på om man inte hört dom ännu, är…

  • Mystery Show
  • Women Of The Hour
  • Mattson Helin Podcast
  • Dom Kallar Oss Pods
  • Blankens Swanberg

NJUT AV DESSA PODDAR NU!

Känner mig avundsjuk på er som inte hört dom.

200_s.gif

Kommentera

