Vecka 17

Ny vecka, nya möjligheter! Jag har tagit det väldigt o-lugnt den här helgen och fokuserat ganska mycket på den presentation jag ska hålla på Poppius på onsdag. Men nu känner jag mig säker och lugn i det, så det är SKÖNT.

Den här veckan ska vi som vanligt avhandla en hel MÄNGD nya poddnyheter, poddtips, och så vidare. Kul det ska bli!

Innan dess vill jag tipsa om att lyssna på RadioPlay’s alla poddar. iTunes är ju som en HUB för samtliga podcasts i världen. Och vill man få personer att titta in hos ens leverantör där så gäller det naturligtvis att få den attraktiv. Vilket jag verkligen (hej partiskt tänkande!) tycker att vi på RadioPlay har lyckats utmärkt med. Kolla vad snygg sidan är! Woho! Så det är bara för er att flytta in där nu och njuta av allt utbud.

Namnlös.jpg

Kommentera

