Recension: Nancy

Jag tipsade ju om podden Nancy för ett tag sedan. Och det är litegrann en sådan där podd som man inte riktigt fastnar för direkt, men som man ändå tänker en hel del på efter att man lyssnat.

Nu har jag bara hört ett avsnitt än så länge, men kommer lyssna på flera. Det jag inte tycker om är att den är lite dokumentär men samtidigt som en pratpodd. Jag vill ha en bättre röd tråd. Podden handlar om hur det är att komma ut. Både till föräldrar som är fullt förstående, men också till de föräldrar som inte förstår alls. Och den grejen är ju spännande.

Ändå väldigt intressant och jag kommer att fortsätta följa. Lyss, lyss, you guys.

c64yum_uwaesfnp_jpg-large.jpg

Kommentera

