Vecka 19

Den här helgen har verkligen varit så extreeeeeemt lugn. Tror att jag behövde det.

I fredags åkte vi till Gröna Lund efter jobbet. Ingen strike of genius direkt, då det var ett boyband som spelade och Sveriges samtliga 14-åringar hade samlats på en och samma yta. Ca min värsta mardröm. Och min pojkvän, som inte kommer från Sverige, blev väldigt orolig för svenska tonåringars utveckling ett tag där. Mycket show-off, tonåringar som skriker på varandra så att dom börjar gråta, lite äldre tonåringar som hånar handikappade. Äe. Mardröm x en gazillion. Vi drog därifrån så snabbt vi bara kunde. Och hade mörka tankar i huvudet på vägen hem.

På lördagen hade jag migrän + ont i magen och kunde typ inte röra mig. Det resulterade i 4 Disney-filmer.
Insidan ut
Hitta Doris
Disney’s Tomorrowland
Bolt

Och på söndagen var det bättre, men lugnet fortsatte. Förutom en avstickare till en park ca 100 meter från lägenheten där jag satt en timme och läste en bok i skuggan (Sandra Beijers nya), så var jag hemma och städade ur lägenheten och på kvällen såg vi hela Hunger Games serien för att min kille hade ej sett den, sjukt nog.

Så lugn helg att jag känner mig helt harmonisk i kroppen nu. Och pepp på ny vecka, förstås! Den här veckan ska vi prata om:
* Nytt (hoppas jag!) genombrott i trend för poddar.
* Lyssningstips.
* Livepodd coming up!

Och masse, masse mer förstås. Hoj!

Kommentera

