Vecka 21

Det blev så att jag var helt bortdäckad hela förra veckan i Världens Jobbigaste Influensa ™.

3c3f7122cf82aef6d5b54c881b550d74.jpg

Var borta från jobbet + livet, kan man väl säga. Hela förra veckan känns lite som ett töcken.

Men nu är jag uppe på benen och kan andas (någorlunda) genom näsan igen. Hurra!

Det här blir en kortvecka och jag har så extremt mycket jag vill dela med mig av men så lite tid. Suck. Jag ska hinna med att träffa två kompisar plus åka iväg till Göteborg på en långweekend (och hyra världens finaste lägenhet med balkong mitt i stan!). Så HÅLL TILL GODO. Blir det lite, då blir det mer nästa vecka. Lovar er.

Vi får se. Men häng på!

Kommentera

