Vecka 22

Helgen har varit förträffligt underbar. Jag åkte med min sambo till Göteborg och drack öl och gick på Liseberg. Vi hyrde lägenhet med balkong och hade 25 grader varje dag och det var ljuvligt. Åt jordens godaste pizza där också. Följ mig på Foursquare om ni vill veta mer om DET.

Den här veckan ska jag gå på Februaripodden på Scalateatern, se Zara Larsson på Gröna Lund och sedan ta en långweekend till sommarstugan. Bra vecka!

Men HÄR ska vi prata om…
– Försenad recension av livepodden av Lilla Drevet.
– Roliga events för poddare (som jag ska gå på!).
– Vad genererade egentligen ”Alex Schuman”-tv-serien i pressklipp?
– Ny amerikansk podd jag tyckte var fin!
– (Hyfsat) ny svensk podd som jag gillar asmycket.

Hurray!

Kommentera

