Vecka 23

Under långhelgen har det blivit rätt dåligt med uppdateringar från mitt håll, som väntat. Jag har spenderat tiden i Värmland. Basen i sommarstugan i Säffle, men eftersom det var mycket regn och mörka moln så tog vi roadtrips till bland annat Karlstad och Åmål för att fördriva tiden. På det hela taget ändå en väldigt härlig helg.

Den här veckan blir det kortvecka igen. Jag ska t.ex hinna klippa håret (gör det ca en gång per år och nu är det väl TYP en meter långt, håret) och hinna försöka jobba in lite tid inför kommande två veckor som på sitt sätt blir kortare veckor för mig (pga jobbresor och midsommar).

Men här ska vi prata om…
* Ny svensk podd relanseras.
* Ny amerikansk podd på marknaden som jag längtat efter i månader; coming up.
* Jobb för dig som vill jobba med podd.

Och mycket, mycket mer.

Tjo.

Kommentera

