Vecka 24

En ny helg har försvunnit iväg och ligger bakom oss. Jag har t.ex sett ”The Mummy” på bio (svinläskig + svinbra: rekommenderar!) och städat och tvättat, vilket kändes BRA efter en väldans massa resor och en väldans massa resor to come (Göteborg + Köpenhamn + midsommarhelgsfirande utanför tullarna).

Den här veckan ska jag hålla i en stor dragning samt åka på konferens i Köpenhamn. Under helgen ska jag till Göteborg för att hålla om två kusiner. Kul!

Men HÄR ska vi prata om…
* Splitterny svensk podd som kommer i höst.
* Podcast Day i Köpenhamn på torsdag! Jag listar topp5 bästa punkter på programbladet.
* Att AMK verkligen lyckas med att crowdfunda sin podcast. Och på vilket sätt. Mäktigt!
* Hur går nyheter som genre i poddvärlden?
* Hur ser poddmarknaden ut i Finland?

Och jag vill även hinna med att prata om Apple’s nya gigantnyhet om att dom kommer att släppa mer statistik för poddar snart. Dom som är så sjukt hemliga med att släppa deras statistik, så detta blir SPÄNNANDE.

Kommentera

