Vecka 25

Förra veckan kändes som en månad lång med tanke på allt jag hann med att göra och med tanke på den lilla sömn jag fick däremellan.

Gjorde en dragning på kontoret som kändes riktigt bra. Var i Köpenhamn på en spännande konferens (där jag gick upp vid 4 på morgonen och kom hem vid halv tolv på natten). Och hängde i Göteborg där jag råkade ta sönder en säng och fick därmed sova på golvet.

Kunde banne mig inte sluta le igårkväll när jag äntligen skulle få i mig 8 timmars sömn i vår egen säng. Borta bra, men hemma goddamn bäst.

Nåväl. Kommande vecka är det First Aid Kit live, sommarfest med jobbet och midsommarfirande med bästis som gäller.

Men HÄR ska vi prata om…
* Recension från Podcast Day.
* Lyssning på podd via Apple Watch.
* SR Poddradio har fått nytt utseende.
* Poddserie som blir TV-serie.
etc, etc, etc.

Häng på!

Kommentera

