Sommar i P1

Jag har sett listan på de som sommarpratar i år och tänkte berätta om vilka jag vill lyssna på. Läste en bra text på SR’s poddradio-sida om vilka man EGENTLIGEN bör lyssna på (= man borde lyssna på sådana som ligger utanför ens egna intressen) MEN jag kommer vara för lat för det, eftersom jag har ett ton andra poddar att lyssna på.

Dom avsnitt jag ser mest fram emot är…
* Per Gessle
* William Spetz
* Dagny Carlsson (KANSKE)
* Tove Lo
* Linnéa Claeson (otippat kul att hon ska medverka!)
* Fredrik Backman (pepp så inåt helvete!)
* Magda Gad (min favvoskribent of all times)

Mycket bra namn. Ser fram emot dessa 7 sommarpratare.

1960769_512_512.jpg

PS: Det här är ett förinställt inlägg. Idag är jag på midsommarfirande hos bästa vännen Hugo tillsammans med hans och min familj. Myz myz myz!

Kommentera

