Underbara Clara tipsar

Ju fler poddtipsare jag läser, desto mer inser jag hur viktigt det är med mångfald av just TIPSARE. Nu är Underbara Clara en vit kvinna precis som jag, but still. Här får ni lista som inte bara är mina tips:

http://underbaraclaras.se/2017/05/21/nio-tips-pa-bra-poddar/

Hon är i alla fall inte från storstad, vilket ju tillför… något? Och så är det åldersskillnad mellan oss. Hon lyssnar på betydligt fler SR-produkter än vad jag gör, till exempel.

Det finns många andra tipsare där ute. Min ABSOLUTA favorit är en kille från Malaysia som har den bästa kollen på marknaden man kan ha. Och därifrån får jag undantagslöst alltid med mig nya tips. Ja. Jag pratar SÅKLART om Nick Quah.

Så följ inte bara mig: follow them all! Man får olika tips av alla.

sidhuvud_webb.png

Kommentera

