Vecka 27

Nu är det banne mig inte långt kvar till semestern. Och med tanke på hur vädret är nu så bara HOPPAS jag att det ska hålla i sig.

Den här helgen har jag fikat med kompis, haft syster och hennes pojkvän över på frukost och pingisrunda, samt strosat i stan med min kille. PLUS sett klart hela Black Mirrors alla säsonger. Så bra serie. Tips!

Veckan som kommer ska jag gå på nya Spiderman-filmen med kompis samt fira 9 månader med min kille.

Men HÄR ska vi prata om…

  • En svinbra ny och innovativ podd som RadioPlay (hej!) släpper.
  • Sveriges Radios nya sommarpoddar.
  • Poddjobb!
  • Roliga poddiga facebookgrupper.
  • Lyssningstips (well, of course).

Och mycket, mycket mer.

HÄNG: MED!

Kommentera

