Vecka 46

Ny vecka, nya möjligheter!

I helgen gjorde jag en hel massa saker. Till exempel var vi på fotboll, Sverige – Italien. Grymt spännande och kul att Sverige vann också, givetvis. I lördags var vi på Al Pitcher, som precis som vanligt var fruktansvärt skoj. Och igår lämnade jag av min sambo vid Arlanda.

Idag har jag jobbat på kontoret och varit på läkarbesök. Gick precis på en promenad med podd i lurarna. Och resten av kvällen kommer antagligen att spenderas till att lyssna på ännu mer podd samt att se slutkvalet mellan Italien + Sverige.

Men hörni, vi ska snacka massa podd den här veckan. Recension av ännu en amerikansk podd! Lyssningstips! Vad händer på marknaden just nu? Etc!

Och på fredag, om allt går som smort, ska jag på intervju för att snacka mer om vad vi gör här på bloggen. Satan vad kul!

Häng PÅ!

Kommentera

